woensdag 1 augustus 2018

In één keer Lopend in zeven sloten te gelijk

 

Kom nu toch.
Ach toch.
Dat gaat toch helemaal niet gebeuren.

Maak jij je maar niet zo druk.
Dit gaat wel goed komen.

Ik ga niet al lopend in één keer in zeven sloten te gelijk.

Dat lukt ook niet.

Ik heb twee benen en samen met mijn armen vier

Ik kom er dan nog drie tekort.

Of er is ergens waar die zeven sloten bij elkaar komen.

Dan gaat het nog steeds niet passen.

Mijne handen en voeten zijn te groot.

Tja misschien past er een vinger of een teen erin.

Daar houdt het dan wel mee op.

Elke hand van mij en ook elke voet van mij passen niet zo’n een slot.

Want dan moeten die sloten wel vrij groot zijn.

Als jij zulk erg grote sloten hebt.

Dan heb jij erg grote sleutels nodig.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten