donderdag 23 mei 2019

gestemd en 1e x posters geplakt eu verkiezing politieke partij jezus leeft 2019

Ik heb gestemd en voor de eerste keer verkiezing 's posters geplakt voor de
Europese verkiezingen op donderdag 23-5-2019 op en voor de politieke partij
Jezus Leeft.

www.jezusleeft.nl <http://www.jezusleeft.nl> = op de verkiezing 's lijst
11e plek van de politieke partijen waar men op kan stemmen.
Ik stemde op Van der Spek uit Giessenburg.
Maar kon ook op Westhoven uit Almere.
En kon ook Van Ooijen uit Giesenburg.
De laatste is de initiatiefnemer.

Van de verkiezing 's posters die ik heb geplakt komt op onbepaalde tijd een
filmpje van.
Het was de aller 1e keer in mijn leven dat ik verkiezing 's posters heb
geplakt en heb dat gefilmd.

Ik heb van af ik mag stemmen op 1 keer na altijd gestemd voor al de
verkiezingen.
Alleen niet voor het referendum over de Europese grond wet. Ik wist niet wat
ik moest stemmen.
Ik heb altijd zelfgekozen voor welke partij ik stem en sinds de laatste paar
keer op Jezus Leeft.
Alleen niet in de Provincie Overijssel voor de provinciale staten in 2019
want dat kon niet.
En met de laatste 2e kamer verkiezingen ben ik afgereisd naar Amersfoort om
te stemmen op JezusLeeft en meteen een afspraak daaraan gekoppeld.

Om ook in uw eigen land, Provincie, gemeente en/of kiesdistrict de Partij te
hebben en/of te stemmen moet er genoeg ondersteuningsverklaringen zijn.

Shalom van Marko Zwier.

ps. dit wordt vervolgd op onbepaalde tijd met dat filmpje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten