maandag 21 juni 2021

Een Tip van Marko Zwier voor meer loon bij Aveleijn

Titel = Een Tip van Marko Zwier voor meer loon bij Aveleijn !

 

Dag begeleiding van Aveleijn,

Ik Marko Zwier heb een tip voor u begeleiding van Aveleijn. Dit hoe u meer loon dus meer inkomsten kan krijgen via Aveleijn. 
Het is meteen ook een tip hoe Aveleijn meer geld kan binnen krijgen. Dus dat Aveleijn ook meer geld heeft te besteden aan de cliënten. Kort gezegd deze tip heeft een financieel voordeel voor de hele Aveleijn. De Aveleijn website: https://www.aveleijn.nl.

Ondanks er wel vele tips genoemd zouden kunnen worden, vertel ik hier er nu 1.

Eerst de berekening als voorbeeld het klopt niet precies, maar het is ook maar een voorbeeld
Daarna die ene tip.

Als een cliënt zelf meer inkomsten heeft, dan betaald die gene ook meer AWBZ/WLZ aan het CAK.
Wat ik tot nu toe weet is dat voor elke cliënt met dezelfde soort indicatie een vast bedrag voor beide hetzelfde naar een woonstichting gaat zoals Aveleijn. Dus persoon a met indicatie 1 bij stichting die en persoon b met indicatie 1 bij stichting dat, betaald het CAK hetzelfde uit. De bedragen die personen a en b betaald aan het CAK kan verschillend zijn door dat de ene meer inkomsten heeft dan de andere. Dus met meer inkomsten van de cliënt betaald die ook meer aan het CAK. Als dan iedereen meer aan het CAK betaald dan heeft die ook meer per cliënt te betalen. De cliënt a kan een laag inkomen hebben zeg maar 500€ per maand en betaald 250€, maar het CAK betaald zeg maar 1.000€ per maand aan Aveleijn. En cliënt b heeft een inkomen van 3.000€ per maand en betaald 2.300, maar het CAK betaald dan ook aan Aveleijn 1.000 per maand. Als iedereen bij het CAK 3.000 of meer verdient krijgt het van ieder 2.300 en kan het CAK 2.000 per cliënt aan Aveleijn gaan betalen.

Dit geld ook voor mij Marko Zwier;
Als ik meer inkomen dus meer geld op de bank heb, dan heeft dat indirect invloed op Aveleijn net als andere stichtingen. Ook al is 1 weinig, maar alle beetjes helpen. Dus vele 1tjes zijn er veel. Met meer (spaar)geld te besteden kan ik ook diverse investeringen doen en daar door nog meer verdienen. In o.a. onderwijs, techniek en diensten enzovoort. Met meer inkomen kan ik mensen inhuren waar Aveleijn en ik met elkaar tegen aanlopen en zo zorgen verlagen bij ons beide. Ik kan ontwikkelen in meer richtingen. En ik kan Aveleijn ook door ik meer geld heb, geld te besparen door bepaalde dingen zelf te betalen.

Nu de tip van mij:

Ik doe diverse activiteiten zie daarvoor
https://www.aandezwier.info op het internet. Daar wil ik geld mee verdienen. Dit ook om de wereld mee te verbeteren. Door o.a. goede doelen te steunen en wel meer dan dat. Als geld naar een goed doel gaat heeft dat geen negatief effect op het CAK eerder positief. Door wat de belasting regels zeggen, het minimale of meer aan goede doelen te steunen, dan krijg ik meer belasting geld terug en dat gaat een gedeelte naar het CAK.

U van begeleiding van Aveleijn zouden Aveleijn, u zelf, de cliënten mij en anderen kunnen helpen als u mij helpt. 
Het kan op meerdere manieren zonder dat u ook maar 1 cent hoeft te betalen. Het kan wel stroom kosten. Als u interesse heeft in meerdere tips dan wil ik die op den duur op aanvraag wel uit typen.

Maar deze tip geef ik u alvast.

Ik zit op Dailymotion dat is een video website en een concurrent van YouTube. 
Wanneer ik op mijn Dailymotion account 10.000 weergaven dus views heb kan ik er geld aan verdienen. Dus dat mijn video's alle bij elkander genomen die 10.000 keer zijn bekeken (hoeft niet per video) dan kan er reclame op komen en dat kan inkomsten brengen. Bij YouTube is dat lastiger, want daar moet men minimaal 1.000 abonnees hebben en 3.000 uur bekeken zijn met alle video's (hoeft ook niet per video).

Dus als u allemaal mijn video's op mijn Dailymotion account dat is 
https://www.dailymotion.com/markozwier veel en vaak afspeelt helpt dat.

Via deze link
https://www.dailymotion.com/playlist/x74x8t is een afspeellijst waar al mijn video's in staan. Deze wordt steeds aangevuld met nieuwe video's wanneer ik er een nieuwe plaats. Het begint bij de oudste en stopt bij de nieuwste. U hoeft niet eens in de buurt te zijn om het te zien en te luisteren het speelt ze allemaal automatisch af. Dus er op klikken, dan wordt de webpagina in de browser geopend, dan even wachten tot de 1e video begint en dan legt u hem weg of kijkt en luistert erna. Ik kan begrijpen dat na vele keren dat doen dat u het niet nog eens wil kijken en luisteren dan loopt u er bij weg tot die klaar is. Na de laatste video van mij gaat het over naar video's van anderen dat mag u van mij ook stoppen daar heb ik persoonlijk weinig aan. Het moeten wel meerdere verschillende personen zijn want ik had geprobeerd mijzelf veel weergaven/views te geven dat hielp bijna niet. Dailymotion herkend dat en lijkt daarvoor beveiligd te zijn net zoals YouTube.


Met vriendelijke groeten van webmeester Marko Zwier en dus ook tevens een cliënt van Aveleijn.

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten