maandag 17 januari 2022

Gezegend door vinden op oude HDD

Dag beste mensen,

Ik Marko Zwier wordt gezegend.

Dit door dat oude bestanden terug te vinden op oude HDD's.


Ik wou 2 digitale bestanden terug vinden.

1 Een zelf ingezongen liedje:

Die had ik geleerd op het jongerenkoor (una voce) van de RKK in Borne. Die begint met 'Eet en drink van brood en wijn tot mijn gedachtenis'. Die wil ik gaan gebruiken bij het laatste avondmaalsviering in een thuiskerk (huisgemeente). Daar bereid elke keer iemand anders de 1e zondag van de maand dat voor.

2 Een gedicht:
Deze maakte ik toen ik heel diep in de put zat en door een soort geestelijke werd geholpen. Dat geestelijk klopt niet helemaal, maar nu zo het beste om te omschrijven. Dat gedicht is erg belangrijk voor mij. Er waren een paar minder nette woorden in die veranderd moest worden. Daardoor had ik het op mijn aan de zwier website apart gezet om het later aan te passen. Maar ik had het per ongeluk verwijderd van de website.

De HDD's en de bestanden:

Ik ging uiteindelijk zoeken op oude HDD's. Daar kwam ik van alles en nog wat tegen. Veel meer dan ik had gedacht. Van allerlij diverse bestanden. Sommige wist ik dat ik die had. Sommige had ik wat minder goed in mijn geheugen. Sommige wist ik niks meer van.

De zegen:
Doordat ik zoveel moois tegen kwam zoals videofilmpjes. Met die wist ik niet dat ik van bepaalde nog met een beter kwaliteit beeld had. Dezen had ik o.a. geplaatst op mijn Marko Zwier video mkz Dailymotion kanaal. Als ik direct binnen 1 uur vond wat ik wou vinden, dan was ik niet verder met die HDD's gegaan. Tja, over een x aantal jaren.
Dus ik wordt zeer gezegend, met het vinden van al wat ik vind, door niet direct te vinden wat ik zoek.

De 2 bestanden wel gevonden of niet:
Het gedicht is terug gevonden. Daar moet ik de tekst nog van aanpassen. Ik was overrompeld dat ik het terug vond en ook blij. Toen besefte ik die zegen. Want ik vond het eerst niet leuk dat ik het niet gouw vond, maar nu is dat prima. Het liedje is nog niet terug gevonden.

Tijds duur:
Ik heb al wat uren rond gebracht op de HDD's en ook proberen te back-uppen wat gelukkig ook een zegen is dat dat niet direct goed gaat. Maar het leven is kort dus het zou zo lang duren tot het klaar is.

Groeten Van uwe webmeester mz = Marko Zwier.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten